اموزش نصب بازی psn4,فروش اکانت ترکیبی

خرید کوین فیفا

 

خرید و فروش کوین فیفا

سکه فیفا ۲۲ , FIFA 22 Ultimate Team Coins یا سکه فیفا که به اشتباه به آن کویین فیفا هم گفته می شود، پول درون برنامه ای بازی FIFA که برای خرید بازیکن و خرید سایر آیتم های داخل بازی به کار برده می شود. دقت کنید که کوین فیفا فقط در نسخه آنلاین بازی FIFA که همان FIFA Ultimate Team یا FUT هست کاربرد دارد و اگر شما فیفا رو به صورت آفلاین بازی می کنید به کوین فیفا نیازی ندارید.

انتقال کوین فیفا در بازی مثل عنوان های قبلی فیفا از طریق خرید و فروش بازیکن انجام می شود. در واقع EA ( Electronic Arts) این امکان رو در بازی فیفا قرار داده تا شما از طریق خرید و فروش بازیکن ها در ترنسفر مارکت بتوانید کوین کسب کنید. اما برای انتقال کوین ما از این ویزگی به شکل دیگری استفاده می کنیم. هر بازیکن محدوده قیمت مشخصی دارد که قیمت روزانه اون بازیکن ممکن است خیلی کمتر از ماکسیمم قیمت قابل فروش اون بازیکن باشد.

رای انتقال کوین ما بازیکن هایی که شما میتوانید با قیمت پایین در ترنسفر مارکت خریداری کنید را به شما معرفی می کنیم، شما بعد از خرید اون بازیکن مطابق اطلاعاتی که به شما داده می شود باید اون بازیکن خاص را با قیمت بیشتری نسبت به قیمت خریدتان روی ترنسفر مارکت لیست نمایید. بعد از انجام این کار ما بازیکن شما را روی ترنسفر مارکت پیدا می کنیم و آن را خریداری میکنیم. به این شکل کوین فیفا به حساب شما منتقل می شود. به عنوان مثال ممکن است یک کارت رو به قیمت ۳۰٫۰۰۰ سکه خریداری کنید و آن را به ما به قیمت ۱۸۰٫۰۰۰ سکه به فروش برسانید. با انجام این کار ۱۵۰٫۰۰۰ سکه از اکانت ما به اکانت شما منتقل خواهد شد.

فروش کوین فیفا

  • روش اول: Player Auction

اگر تا به حال بخش آلتیمیت Ultimate فیفا را بازی کرده باشید، حتما با سکه یا کوین Coin آشنایی کامل دارید. در بخش آلتیمیت بازی فیفا برای آنکه بتوانید تیم محبوب خود را بسازید و در سطوح بالاتر بازی کنید نیاز به سکه یا کوین Coin دارید. از سکه میتوانید برای خریدن انواع آیتمها در بازی فیفا از جمله خریدن بازیکنهای دلخواه خود استفاده کنید. در بازی فیفا ۲۲ دو واحد پولی وجود دارد. یکی سکه و دیگری پونت می باشد.

از سکه میتوان برای خریدن تمامی موارد و آیتمهایی که در بازی وجود دارند استفاده کرد. پس در نتیجه میتوانید با سکه هر آنچه که در بازی قابل خریدن هستند را خریداری کنید. مثلا بازیکن، کارت تمرین، کارت انرژی Fitness، کارت مربی، خریدن پک، شرکت در مسابقات، حل معماهای SBC و در کل تمامی موارد. اما از پوینت Points فقط برای خریدن پک و شرکت در مسابقات Draft میتوانید استفاده کنید. این در حالی است که همین موارد را میتوانید با سکه نیز انجام دهید که از نظر اقتصادی نیز بسیار ارزانتر و بصرفه تر است.
انتقال سکه فیفا ۲۲ به حساب بازی شما از طریق خرید و فروش بازیکن انجام میگیرد. ما بازیکنهایی را به شما معرفی میکنیم که با قیمت خیلی پایین و ارزان در مارکت میتوانید بخرید اما با قیمت بسیار بالاتر از آنچه که در مارکت به فروش می رود برای فروش بگذارید تا ما آن را از شما بخریم. به این ترتیب در این فرایند سکه به حساب بازی شما وارد می شود.

  • روش دوم: Comfort

روش بعدی Comfort میباشد که در اینصورت باید اطلاعات اکانت خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا در اسرع وقت و با تضمین ۱۰۰% امنیت اکانت انتقال انجام بپذیرد که طبیعتا انتخاب روش متناسب موجودی روزانه توسط ما انتخاب می شود.
برای خرید کوین فیفا ۲۲ باید سکه داشته باشید و این مورد را با پشتیبانی انلاین هماهنگ نمایید.

از نظر بازی فیفا، خرید و فروش کوین غیرمجاز است. اگر بازی متوجه شود که شما کوین خرید یا فروش کردید ممکن است بازی شما را بن کند یا کوینهایی که در بازی دارید را از شما بگیرد و صفر کند. تمامی تلاش ما رعایت اصول خواهد بود و انتقال ممکن است تا ۲۴ ساعت هم زمان بر باشد.
شما میتوانید روزانه تا ۱ میلیون (۱۰۰۰K) کوین فیفا ۲۲ خرید کنید بدون آنکه بن شوید یا کوین های شما صفر شود. پس از انتقال کوین به تیم شما، باید آنها را قبل از اتمام یک روز خرج کنید. اگر قبلا از جایی یا کسی کوین گرفتید و بن شدید یا اخطار گرفتید میتوانید بدون مشکل از سایت، کوین دریافت کنید اما در این حالت تمامی مشکلات آتی متوجه خریدار خواهد بود.

خرید کوین فیفا

 

شماره تماس برای فروش کوین فیفا : 09211671937

ارتباط از طریق واتساپ

 

sendi oliya
۰ نظر
56
sendioliya : طراحی و تنظیم قدرت گرفته از بلاگ بیان